Hotelul de patru stele Pullman din Piata Presei Libere din Capitala, care a trecut anul acesta de la brandul Sofitel la Pullman, a finalizat primul trimestru cu o cifra de afaceri de 1,51 milioane de euro, in scadere cu aproape 44% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
"Tarifele pe camera au scazut cu aproape 20%, iar rata medie de ocupare in primele trei luni a fost de 55%", a declarat Alain D'Addic, directorul de marketing si de vanzari al Pullman Bucharest World Trade Center, care opereaza cu 188 de camere si 15 apartamente.
Potrivit lui D'Addic, strategia hotelului este sa pastreze cota de piata prin "intampinarea" bugetului clientilor.
In 2008, afacerile hotelului s-au mentinut la 19 milioane de euro, la acelasi nivel ca si anul precedent, din spatiile de cazare, salile de conferinte, dar si prin spatiile comerciale si de birouri.
Sofitel si Pullman sunt branduri ale grupului hotelier francez Accor, care este prezent in Romania si prin hotelul Novotel de pe Calea Victoriei, precum si cu mai multe unitati Ibis - printr-un contract incheiat cu lantul Continental, controlat de omul de afaceri Radu Enache.
Reprezentantii hotelului au avut in vedere schimbarea brandului hotelului inca de acum doi ani, in conditiile in care hotelurile Sofitel din lume vor fi reclasificate la cinci stele.
Hotelul de patru stele Pullman din Piata Presei Libere din Capitala, care a trecut anul acesta de la brandul Sofitel la Pullman, a finalizat primul trimestru cu o cifra de afaceri de 1,51 milioane de euro, in scadere cu aproape 44% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
"Tarifele pe camera au scazut cu aproape 20%, iar rata medie de ocupare in primele trei luni a fost de 55%", a declarat Alain D'Addic, directorul de marketing si de vanzari al Pullman Bucharest World Trade Center, care opereaza cu 188 de camere si 15 apartamente. @N_