Şi în primul trimestru al anului comercial în curs, în mijlocul unei recesiuni puternice, concernul Volkswagen şi-a dovedit capacitatea la nivelul pieţei. „În baza ofensivei noastre de lansare de modele şi a prezenţei puternice pe pieţele importante de desfacere, în primul trimestru au reuşit să ne extindem în continuare cota de piaţă“, a afirmat preşedintele consiliului de administraţie al Volkswagen Aktiengesellschaft, prof. dr. Martin Winterkorn. În primele trei luni ale anului, concernul Volkswagen a livrat la nivel mondial 1,40 (1,57) milioane autovehicule. Pe o piaţă de ansamblu aflată în scădere cu peste 20 de procente, reducerea a fost de numai 10,7 procente, ceea ce a asigurat îmbunătăţirea cotei de piaţă deţinute la nivel mondial, care atinge în prezent o valoare de 11,0 (9,7) procente.
Şi în primul trimestru al anului comercial în curs, în mijlocul unei recesiuni puternice, concernul Volkswagen şi-a dovedit capacitatea la nivelul pieţei. „În baza ofensivei noastre de lansare de modele şi a prezenţei puternice pe pieţele importante de desfacere, în primul trimestru au reuşit să ne extindem în continuare cota de piaţă“, a afirmat preşedintele consiliului de administraţie al Volkswagen Aktiengesellschaft, prof. dr. Martin Winterkorn. În primele trei luni ale anului, concernul Volkswagen a livrat la nivel mondial 1,40 (1,57) milioane autovehicule. Pe o piaţă de ansamblu aflată în scădere cu peste 20 de procente, reducerea a fost de numai 10,7 procente, ceea ce a asigurat îmbunătăţirea cotei de piaţă deţinute la nivel mondial, care atinge în prezent o valoare de 11,0 (9,7) procente.
Şi în primul trimestru al anului comercial în curs, în mijlocul unei recesiuni puternice, concernul Volkswagen şi-a dovedit capacitatea la nivelul pieţei. „În baza ofensivei noastre de lansare de modele şi a prezenţei puternice pe pieţele importante de desfacere, în p