Conducerea agentiei de turism Eximtur si-a modificat previziunile pentru anul in curs, estimand o crestere cu 10% a vanzarilor. Eximtur a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de 40,5 mil. euro. Conform managementului companiei, principala sursa de crestere este reprezentata de vanzarile de bilete de avion.
Agentia de turism Eximtur, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de profil, controlata de familia Morariu din Cluj, a vandut de la inceputul anului pachete turistice pentru sezonul de vara de peste 1,5 mil. euro (6,5 mil. lei). Cele mai cautate zone turistice pentru vacantele de vara sunt, potrivit reprezentantilor Eximtur, litoralul si statiunile balneoclimaterice - pentru intern, iar in strainatate - Bulgaria, Croatia, Spania, Italia, Grecia si Turcia.
„Eximtur este o agentie specializata pe turismul intern, astfel ca majoritatea clientilor nostri opteaza pentru litoralul romanesc, pe locul doi aflandu-se statiunile balneoclimaterice, urmate de cele montane si pensiunile agroturistice. Pentru turismul extern, una dintre cele mai ieftine destinatii este Bulgaria, iar cele mai scumpe pachete turistice vandute sunt pentru Dubai’’, a declarat pentru ZF Transilvania Lucia Morariu, director general Eximtur.
Compania Eximtur a realizat in primul trimestru din acest an o cifra de afaceri de aproximativ 4,9 mil. euro (20,57 mil. lei), in scadere fata de perioada similara de anul trecut, cand vanzarile agentiei de turism au ajuns la peste 6 mil. euro (aproximativ 21,34 mil. lei).
Agentia de turism Eximtur a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de 40,5 mil. euro, compania revizuindu-si deja in sens pozitiv previziunile pentru anul acesta, estimand o crestere cu 10% a vanzarilor pana la valoarea de peste 44,5 mil. euro, pe baza lansarii unui nou site in luna februarie a acestui an. La inceputul lui 2009, compania declara