Ministerul Turismului a facut publice numele celor 13 consortii care participa la competitia pentru realizarea unui brand turistic de tara. Sunt companii din Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Austria, Suedia, Danemarca, Italia, Germania, Portugalia si Romania. "Astazi (n.n. 5 mai), am verificat daca au documentele in regula, daca au depus documentele de natura juridica, precum si cele privind bilantul firmelor. Verificarea lor va mai dura cateva zile avand in vedere ca sunt dulapuri intregi cu documente", a declarat pentru HotNews.ro, Luminita Kohalmi, consilier al ministrului turismului, Elena Udrea.
Comisia de evaluare constituita la nivelul Ministerului Turismului pentru atribuirea, prin procedura de licitatie restransa, a contractului de achizitie publica privind „Realizarea brandului turistic al Romaniei” a deschis pe 5 mai, in prezenta reprezentantilor ofertantilor, plicurile cu documente de selectie si calificare.
Ofertantii sunt:
1. Colorado
2. Saatchi & Saatchi Design - lider de asociere, GFK NOP - partener
3. Siegel + Gale Limited - lider de asociere, Grapefruit SRL- partener, Flamingo Research Limited - partener
4. Saffron Brand Consultants SA - lider de asociere, Brandient Consult SRL- partener, Acacia Avenue Limited - partener
5. Kohl & Partner GmbH - lider de asociere, McCann Erickson GmbH - partener
6. Brandflight AB - lider de asociere, ReD Associates Holding A/S – partener, Branding Patres SRL - partener
7. Inarea Strategic Design SRL - lider de asociere, Cappelli Communication SRL – partener, IPK International GmbH - partener
8. Nouveau Monde DDB Ecomonic Interest Group (EIG) (DDB Travel & Tourism) - lider de asociere, Detente Consultants – partener, IPSOS - partener
9. BBDO Portugal - lider de asociere, Graffiti BBDO S