Raportul Anual 2008 al Ringier, lansat oficial azi la Bucureşti, raportează o cifră de afaceri de peste 170 de milioane de lei, o cotă de piaţă de aproape 40% şi un profit de 13 milioane de lei în România. Ringier România a reuşit să îşi păstreze şi în 2008 poziţia de lider în ciuda competiţei acerbe pe piaţa de publishing şi a renunţării la cele două ghiduri TV şi la cotidianul „ProSport”, titluri care generau venituri considerabile, a anunţat azi compani
Raportul Anual 2008 al Ringier, lansat oficial azi la Bucureşti, raportează o cifră de afaceri de peste 170 de milioane de lei, o cotă de piaţă de aproape 40% şi un profit de 13 milioane de lei în România.
Ringier România a reuşit să îşi păstreze şi în 2008 poziţia de lider în ciuda competiţei acerbe pe piaţa de publishing şi a renunţării la cele două ghiduri TV şi la cotidianul „ProSport”, titluri care generau venituri considerabile, a anunţat azi compania.
Competiţia strânsă de pe piaţa de media şi fluctuaţiile de pe piaţa valutară în ultimul trimestru al anului trecut au redus marja de profitabilitate a Ringier România de la 10% în 2007 la 6% în 2008. Profitul, încă neauditat, s-ar ridica, potrivit oficialilor firmei, la 13 milioane de lei.
Investiţii în tipografie şi în online
Ringier România a investit anul trecut aproximativ 50 de milioane de lei în cea mai performantă tipografie de ziare din ţara noastră. Investiţia este văzută ca un avantaj competitiv de care vor beneficia „Libertatea”, „Evenimentul zilei” şi „Capital”, cele mai importante titluri deţinute de Ringier România.
Publisherul elveţian şi-a întărit anul trecut prezenţa online, prin relansarea site-urilor libertatea.ro şi capital.ro. În acelaşi timp, echipele dedicate exclusiv producţiei de ştiri pentru online au fost lărgite semnificativ.
„Nimic de vânzare”
Prezenţi la lansarea la Bucureşti a Raportu