Agentia Propaganda si-a completat serviciile de comunicare cu o noua divizie: Propaganda Interactive, potrivit unui comunicat de presa. Noua divizie va oferi clientilor servicii de consultanta, strategie si productie interactiva, management integrat al campaniilor de comunicare interactiva, search engine marketing, precum si online si mobile media marketing.
Comunicatul o citeaza pe Ioana Giosan, coordonatorul Propaganda Interactive, potrivit careia, lansarea noii divizii de comunicare a fost impusa de "noua generatie de consumatori" care "interactioneaza din ce in ce mai mult pe internet".
Propaganda Interactive dezvolta in prezent platforme interactive pentru clienti ca BRD - Groupe Societe Generale si vizeaza dezvoltarea de strategii online si pentru ceilalti clienti ai agentiei.
Printre clientii agentiei se numara: Napolact, Dots, Tchibo, BRD - Groupe Societe Generale, Cesarom, Sanex, Radio Guerrilla, Centre Ville, Bursa de Valori Bucuresti, Terapia Ranbaxy, Kia Motors, Adidas, Orkla Foods. Agentia Propaganda si-a completat serviciile de comunicare cu o noua divizie: Propaganda Interactive, potrivit unui comunicat de presa. Noua divizie va oferi clientilor servicii de consultanta, strategie si productie interactiva, management integrat al campaniilor de comunicare interactiva, search engine marketing, precum si online si mobile media marketing.
Comunicatul o citeaza pe Ioana Giosan, coordonatorul Propaganda Interactive, potrivit careia, lansarea noii divizii de comunicare a fost impusa de "noua generatie de consumatori" care "interactioneaza din ce in ce mai mult pe internet".
Propaganda Interactive dezvolta in prezent platforme interactive pentru clienti ca BRD - Groupe Societe Generale si vizeaza dezvoltarea de strategii online si pentru ceilalti clienti ai agentiei.
Printre clientii agentiei s