Producătorul canadian Research in Motion a reuşit să vândă mai multe unităţi ale modelului BlackBerry Curve decât concurenţii de la Apple care comercializează modelul iPhone, se arată într-un studiu de piaţă executat de cabinetul NPD. Conform acestui studiu, în urma promoţiei "Două la preţul unuia singur" desfăşurată în America, RIM a reuşit o creştere a cotei de piaţă cu 15% pe segmentul smartphone-urilor depăşind astfel în primul trimestru pragul de 50%. În acel
Producătorul canadian Research in Motion a reuşit să vândă mai multe unităţi ale modelului BlackBerry Curve decât concurenţii de la Apple care comercializează modelul iPhone, se arată într-un studiu de piaţă executat de cabinetul NPD.
Conform acestui studiu, în urma promoţiei "Două la preţul unuia singur" desfăşurată în America, RIM a reuşit o creştere a cotei de piaţă cu 15% pe segmentul smartphone-urilor depăşind astfel în primul trimestru pragul de 50%.
În acelaşi timp, Apple şi Palm au pierdut fiecare câte 10% din cota de piaţă, se arată în studiul NPD care nu prezintă şi poziţiile în clasament ale acestora.
Unul dintre motivele pentru care Curve s-a vândut atât de bine în Statele Unite este explicat de Ross Rubin, analist la NPD: "Acesta a beneficiat de distribuţia prin patru mari operatori americain de telefonie mobilă, în timp ce iPhone a fost legat de contractul de exclusivitate cu AT&T."
Cota de piaţă a smartphone-urilor a crescut în primul trimestru al acestui an la 23%, comparativ cu perioada similară a anului trecut când era la 17% din totalul pieţei americane de telefoane mobile, de unde rezultă că indiferent de criză, consumatorul american îşi îndreaptă atenţia din ce în ce mai mult către modele mai performante şi care posedă tot mai multe opţiuni.
SURSA: e24