„Sunt consortii mari in consultanta de brand, dar si unele companii nationale care s-au asociat cu companii internationale pentru a putea participa la licitatie. Deocamdata nu putem oferi informatii legate de numele companiilor", a spus Stefan Lungu, directorul de comunicare al Ministerului Turismului. El a adaugat ca astazi urmeaza ca ofertele sa fie deschise. Primele patru nume de pe piata locala de branding - Brandient, BrandTailors, Grapefruit si Branzas Design.
„Am depus actele pentru inscriere alaturi de o companie internationala de branding. Nu va pot spune numele acesteia acum", a spus Stefan Liute, reprezentant al agentiei Grapefruit.
Oficialii BrandTailors spun insa ca nu vor participa la licitatie. „Nu ne-am inscris la aceasta licitatie, deoarece nu vrem sa facem afaceri cu statul. Nu vrem sa folosim banii contribuabililor", a declarat Beatrice Danis, managing partner al BrandTailors. Reprezentantii celorlalti jucatori nu au putut fi contactati pana la inchiderea editiei.
Una dintre conditiile participarii firmelor specializate pe consultanta in brand a fost experienta anterioara intr-un astfel de proiect de brand. Aceasta conditie impiedica operatorii locali de consultanta de brand sa participe in mod independent la licitatie, alternativa lor fiind cea a unei asocieri cu o firma internationala. In total, crearea si promovarea brandului turistic va costa circa 75 de milioane de euro.
„Sunt consortii mari in consultanta de brand, dar si unele companii nationale care s-au asociat cu companii internationale pentru a putea participa la licitatie. Deocamdata nu putem oferi informatii legate de numele companiilor", a spus Stefan Lungu, directorul de comunicare al Ministerului Turismului. El a adaugat ca astazi urmeaza ca ofertele sa fie deschise. Primele patru nume de pe piata locala de branding - Brandient, BrandTailors, Gra