Autoritatea de resort va plăti milioane de euro pentru a-şi promova emblema administrativă şi a etala numele României după o formulă folosită acum trei ani într-un branding de companie. Povestea brandului turistic al României ameninţă să devină, precum o celebră sintagmă, pe cât de eternă, pe atât de fascinantă. O nouă campanie de imagine pentru turismul românesc, derulată de ministerul de resort alături de BRD - Groupe Société Générale, se v
Autoritatea de resort va plăti milioane de euro pentru a-şi promova emblema administrativă şi a etala numele României după o formulă folosită acum trei ani într-un branding de companie.
Povestea brandului turistic al României ameninţă să devină, precum o celebră sintagmă, pe cât de eternă, pe atât de fascinantă. O nouă campanie de imagine pentru turismul românesc, derulată de ministerul de resort alături de BRD - Groupe Société Générale, se va folosi de imaginea a trei legende ale sportului românesc - Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi -, care în trecut au apărut în reclame ce promovau o serie de carduri în ediţie limitată emise de instituţia bancară. Sloganul utilizat va fi „Romania, Land of Choice“, vers preluat din imnul turismului românesc lansat pe 1 mai, pe litoral, iar campania se va desfăşura în presa scrisă, la televiziune, în outdoor, prin cărţi poştale şi pe internet.
Potrivit declaraţiilor ministrului turismului, Elena Udrea, noua campanie va costa câteva milioane de euro, din care doar bugetul alocat cumpărării de spaţiu publicitar la televiziune se va ridica la două milioane. „Urmează să contractăm două mari televiziuni internaţionale şi vom face o licitaţie pentru asta“, a afirmat Udrea. „Campania de promovare a turismului românesc, în parteneriat cu BRD, care avea deja o înţelegere cu cei trei mari sportivi, va debuta la sfârşitul lunii mai şi va dura aproximativ un an, până când