„La bine şi la greu", „Apărăm interesele tale în Europa", „Alege bine!" sau „Hoţilor, bandiţilor, ce-aţi făcut cu ţara noastră? Puşcăria vă mănâncă!", acestea sunt devizele electorale din care românii trebuie să aleagă pe 7 iunie
Fiecare din partidele înscrise la alegerile din 7 iunie speră că deviza care îi va defini campania va fi cea care îi va aduce cât mai mulţi simpatizanţi.
Cu doar câteva zile înainte de startul oficial al campaniei electorale, cu excepţia PNL-iştilor, care nu s-au hotărât ce slogan să aleagă din cele trei pe care le au la dispoziţie, celelalte partide au definitivate devizele cu ajutorul cărora speră să atragă voturile cetăţenilor. Pe ultima sută de metri, fiecare partid îşi definitivează ultimele detalii înaintea lansărilor oficiale. Startul îl vor da politicienii liberali, pe 7 mai, urmaţi de democrat-liberali, pe 9 mai, şi PSD-işti, pe 14 mai. Cu un slogan asemănător unui pasaj din cuprinsul tainei căsătoriei, „La bine şi la greu", PD-L-iştii speră să atragă cât mai multe voturi. În opinia democrat-liberalilor, semnificaţia pe care sintagma o oferă face referire la spiritul de solidaritate atât al clasei politice, cât şi al populaţiei, în contextul actualei crize economice pe care o traversăm. Pentru că la nivel naţional pedeliştii mizează pe sprijinul mai multor organizaţii din ţară, pe lângă lansarea oficială de la Bucureşti, la care sunt aşteptaţi 7.000 de delegaţi din întreaga ţară, PD-L va mai organiza o serie de lansări regionale în principalele oraşe ale ţării, precum Cluj, Iaşi, Timişoara, Arad, Constanţa, Craiova. La expunerea oficială a candidaţilor va fi prezentă, de la Constanţa, o delegaţie formată din 111 persoane, alături de liderul judeţean, senatorul Mircea Banias. După cum evidenţiază surse oficiale din partid, în cadrul lansărilor se vor aborda teme precum aderarea la moneda euro, justiţia, adera