Deschiderea unei sticle de sampanie a fost, pana acum, o activitate destinata in exclusivitate barbatilor. Nu lipsita de peripetii si chiar aducatoare de accidente in situatii extreme.
Dar o firma s-a gandit sa faca sampania mai accesibila femeilor independente, drept pentru care a scos pe piata un lot promotional, de proba, de 2.000 de sticle care se deschid usor, relateaza Times.
Rezultatul vine dupa trei ani de cercetari si 1 milion de euro cheltuiti in cadrul testelor. Pana la urma, Duval-Leroy Clos des Bouveries a optat pentru un capac care are in componenta plastic, dar care, prin cine stie ce gaselnita nu afecteaza calitatea pretioasei licori, si o tija subtire din aluminiu.
S-a incercat pastrarea zgomotului specific facut de deschiderea unei sticle, dar s-a evitat ca sampania sa mai ajunga pe podea. Totusi, daca se doreste, si acest efect poate fi obtinut prin simpla scuturare a sticlei.
Duval-Leroy Clos des Bouveries este o afacere de familie de 150 de ani si produce anual 5,5 milioane de sticle de sampanie.
Deschiderea unei sticle de sampanie a fost, pana acum, o activitate destinata in exclusivitate barbatilor. Nu lipsita de peripetii si chiar aducatoare de accidente in situatii extreme.
Dar o firma s-a gandit sa faca sampania mai accesibila femeilor independente, drept pentru care a scos pe piata un lot promotional, de proba, de 2.000 de sticle care se deschid usor, relateaza Times.
Rezultatul vine dupa trei ani de cercetari si 1 milion de euro cheltuiti in cadrul testelor. Pana la urma, Duval-Leroy Clos des Bouveries a optat pentru un capac care are in componenta plastic, dar care, prin cine stie ce gaselnita nu afecteaza calitatea pretioasei licori, si o tija subtire din aluminiu.
S-a incercat pastrarea zgomotului specific facut de deschiderea unei stic