Introducerea impozitului forfetar, aprecierile importante, de peste 4 procente, ale Bursei de Valori Bucuresti si prognozele economice sunt cateva dintre subiectele cele mai importante ale lunii aprilie, care pozitioneaza cotidianul online de business Wall-Street, editat de catre InternetCorp., in topul publicatiilor de profil pentru a opta luna consecutiv, potrivit datelor furnizate de Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI).
Wall-Street a inregistrat in luna aprilie 716.205 clienti unici, 2.777.118 afisari si 1.285.946 vizite, fiind urmat in clasament de varianta online a publicatiei Ziarul Financiar, apartinand Publimedia International, care a raportat pentru intervalul mentionat 611.614 unici, 5.188.676 afisari si 1.860.917 vizite.
“Audienta Wall-Street.ro a ramas la un nivel inalt datorita subiectelor mari de business: introducerea impozitului forfetar, revenirea Bursei, tranzactiile din piata locala, dar si dezbaterile privind banii de la FMI si UE”, declara Claudiu Vrinceanu, redactor-sef Wall-Street.
Potrivit acestuia, luna mai va insemna pentru Wall-Street.ro si lansarea unor proiecte editoriale speciale, “inedite pentru o publicatie online”.
“Vom anunta aceste surprize foarte curand si sper ca cititorii nostri sa le primeasca cu entuziasm si cu spirit critic, calitate pe care am observat-o constant in ultimul an”, adauga Vrinceanu.
In luna aprilie cititorii au mai optat pentru publicatiile Bloombiz.ro, care a totalizat 460.924 clienti unici, 1.896.878 afisari si 906.249 vizite, Capital.ro (Ringier Romania)-338.504 unici, Standard.ro (Catavencu)-272.087 unici, Financiarul.com (Media Casa Press)-176.431 unici, Banknews.ro (Andu Punct RO)-147.512 unici, Smartfinancial.ro (ARBOinteractive)-146.484 unici, Businessmagazin.ro (Publimedia International)-133.479 unici si Moneychannel.ro (Catavencu)-131.458 unici.
Nr.Publ