Brandient, care a realizat brandurile Fulga si Zuzu, si Grapefruit, care a lucrat pe branduri precum Antibiotice si Dacia, dar si filiale locale ale companiilor internationale au intrat in competitia pentru realizarea brandului de tara, alaturi de parteneri din strainatate. Ministerul Turismului a alocat 2 milioane de euro pentru crearea brandului de tara, valoarea totala a proiectului (inclusiv promovarea) fiind de 75 mil. euro. Printre cei mai cunoscuti jucatori internationali care s-au inscris la licitatie se numara Saatchi & Saatchi Design, Saffron Brand Consultants a lui Wally Olins, BBDO Portugalia, Kohl & Partner GmbH, Landor Associates GmbH, numarul total al celor care s-au inscris la licitatie fiind de 13. „Urmeaza sa verificam documentele depuse si sa stabilim ofertantii calificati pentru cea de-a doua etapa a licitatiei, in care vor fi depuse si evaluate ofertele tehnice, constand in proiectele de realizare a brandului turistic de tara", au spus reprezentantii ministerului.
Brandient, care a realizat brandurile Fulga si Zuzu, si Grapefruit, care a lucrat pe branduri precum Antibiotice si Dacia, dar si filiale locale ale companiilor internationale au intrat in competitia pentru realizarea brandului de tara, alaturi de parteneri din strainatate. Ministerul Turismului a alocat 2 milioane de euro pentru crearea brandului de tara, valoarea totala a proiectului (inclusiv promovarea) fiind de 75 mil. euro. Printre cei mai cunoscuti jucatori internationali care s-au inscris la licitatie se numara Saatchi & Saatchi Design, Saffron Brand Consultants a lui Wally Olins, BBDO Portugalia, Kohl & Partner GmbH, Landor Associates GmbH, numarul total al celor care s-au inscris la licitatie fiind de 13. „Urmeaza sa verificam documentele depuse si sa stabilim ofertantii calificati pentru cea de-a doua etapa a licitatiei, in care vor fi depuse si evaluate ofert