Flotele auto, cei mai mari consumatori de anvelope au început să apeleze într-o proporţie din ce în ce mai mare la mărcile medii sau de buget, în detrimentul anvelopelor premium, a declarat, Bogdan Bănicescu, reprezentant vânzări Goodyear Dunlop Tires România, cu ocazia inaugurării, în Bucureşti, a celei de-a doua unităţi de franciză Premio.Potrivit reprezentantului Goodyear Dunlop Tires, din cauza crizei economice, companiile au început să reducă bugetele alocate, primele ş
Flotele auto, cei mai mari consumatori de anvelope au început să apeleze într-o proporţie din ce în ce mai mare la mărcile medii sau de buget, în detrimentul anvelopelor premium, a declarat, Bogdan Bănicescu, reprezentant vânzări Goodyear Dunlop Tires România, cu ocazia inaugurării, în Bucureşti, a celei de-a doua unităţi de franciză Premio.
Potrivit reprezentantului Goodyear Dunlop Tires, din cauza crizei economice, companiile au început să reducă bugetele alocate, primele şi cele mai afectate fiind cele cu impact direct asupra flotelor de automobile.
Mai mult, directorul de marketing al Goodyear Dunlop Tires pentru România şi Bulgaria, Alina Mihaescu, a explicat că acest fenomen a început să fie vizibil şi în rândul consumatorilor persoane fizice, care "alunecă dinspre segmentul premium spre segmentul mediu, chiar spre segmentul buget".
Pe de altă parte, oficialii Goodyear au arătat că mulţi posesori de autovehicule preferă să uzeze aproape excesiv anvelopele pe care le deţin decât să cumpere altele second hand sau din segmentul de buget, acesta fiind un semn că şoferii pun un accent ridicat pe calitatea mărcii, chiar dacă nu-şi mai permit achiziţia acesteia.
"Criza afectează vanzarea de anvelope pe toate segmentele şi nimeni nu este ocolit. De aceea, dacă vom reuşi ca 60% din încasări sa provină din servicii post-vânzare va fi foart