Cel mai ieftin autoturism care poate fi achiziţionat prin programul „Rabla“ din acest an este Dacia Logan, însă discounturile cele mai mari le puteţi obţine pentru modelele Renault, Fiat sau Opel. Cu mai puţin de o lună înaintea finalizării primei etape a programului de stimulare a înnoirii parcului auto naţional, dealerii auto fac eforturi tot mai mari pentru a atrage clienţi. Până pe 26 mai, toate companiile aflate pe lista Administraţiei Fondului de Mediu (AF
Cel mai ieftin autoturism care poate fi achiziţionat prin programul „Rabla“ din acest an este Dacia Logan, însă discounturile cele mai mari le puteţi obţine pentru modelele Renault, Fiat sau Opel.
Cu mai puţin de o lună înaintea finalizării primei etape a programului de stimulare a înnoirii parcului auto naţional, dealerii auto fac eforturi tot mai mari pentru a atrage clienţi.
Până pe 26 mai, toate companiile aflate pe lista Administraţiei Fondului de Mediu (AFM) trebuie să epuizeze cel puţin 80% din finanţarea contractată la începutul primei etape pentru a putea accede în faza următoare.
Faţă de anii anteriori, când cotele repartizate dispăreau ca prin farmec după numai câteva zile, în 2009, mai bine de jumătate dintre companiile incluse în program au doar şanse teoretice de a mai beneficia de banii acordaţi de stat începând cu 1 iunie.
Deosebirile faţa de anii anteriori nu se opresc însă aici. Până anul trecut, ideea de reducere de preţ suplimentară era doar teorie. Clienţii erau nevoiţi să accepte doar reducerea de 3.000 de lei acordată de AFM.
Discounturi suplimentare
În acest an, însă, pe lângă majorarea cu 800 de lei a sumei acordate fiecărui client, unii importatori şi dealeri au decis să acorde şi ei reduceri de preţ. Tot degeaba. Singurul efect a fost o bulversare şi mai mare a clienţilor, care cu greu reuşesc să se descurce în încrengătura de oferte înc