Aeroportul din Brasov va fi ridicat in maximum doi ani si jumatate de la demararea lucrarilor, adica pana la inceputul lui 2012, in conditiile in care s-ar primi toate aprobarile anul acesta, sustin reprezentantii companiei canadiene Intelcan Technosystems, care a castigat licitatia pentru proiectarea, construirea si operarea viitorului aeroport, investitie estimata la 100 mil. euro. Deputatii au aprobat ordonanta de urgenta referitoare la transferarea unui teren de 200 de hectare din administrarea Institutului National de Cercetare Dezvoltare pentru Cartof si Sfecla de Zahar din Brasov in administrarea Consiliului Judetean pentru realizarea aeroportului. „Urmeaza sa primim amplasamentul de la Consiliul Judetean, sa se realizeze unele expropieri si alte lucrari, inainte de-a putea demara constructia. Contractul de concesiune pe care
l-am semnat prevede finalizarea proiectului in maximum 30 de luni", a declarat pentru ZF Ioan Toma, directorul reprezentantei din Bucuresti a Intelcan Techosystems. Suprafata alocata pentru acest aeroport a fost motiv de disputa intre deputati, cei ai PD-L sustinand ca un teren mai mic ar fi suficient.
Aeroportul din Brasov va fi ridicat in maximum doi ani si jumatate de la demararea lucrarilor, adica pana la inceputul lui 2012, in conditiile in care s-ar primi toate aprobarile anul acesta, sustin reprezentantii companiei canadiene Intelcan Technosystems, care a castigat licitatia pentru proiectarea, construirea si operarea viitorului aeroport, investitie estimata la 100 mil. euro. Deputatii au aprobat ordonanta de urgenta referitoare la transferarea unui teren de 200 de hectare din administrarea Institutului National de Cercetare Dezvoltare pentru Cartof si Sfecla de Zahar din Brasov in administrarea Consiliului Judetean pentru realizarea aeroportului. „Urmeaza sa primim amplasamentul de la Consiliul Jude