Lucrările la Autostrada Transilvania au constituit din nou, ieri, motiv de contre între constructor şi autorităţi. Compania americană Bechtel a anunţat că lucrările la tronsonul Câmpia Turzii - Gilău al autostrăzii Braşov-Borş ar putea înregistra întârzieri în acest an, deoarece Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a relocat doar 19 utilităţi dintr-un total de 38 care trebuia mutate până la sfârşitul lunii aprilie.
Bechtel a reluat, la 15 aprilie, lucrările de asfaltare, pe porţiuni cu o lungime totală de 15 km, de pe tronsonul respectiv. Asfaltarea va continua până în perioada noiembrie-decembrie, când această operaţiune devine imposibilă din cauza temperaturilor scăzute. Compania a anunţat că va instala, până la sfârşitul acestei săptămâni, 62 din cele 192 de grinzi necesare construcţiei viaductului de peste râul Arieş. Replica CNADNR a venit prompt. „Bechtel se panichează cu mutarea utilităţilor. Şi celelalte utilităţi vor fi mutate. Relocări se fac, dar nu sunt lucruri simple. Bechtel are front de lucru, eu aşa ştiu“, a spus directorul general al companiei, Dorina Tiron, citată de Mediafax. (A.B.)
Lucrările la Autostrada Transilvania au constituit din nou, ieri, motiv de contre între constructor şi autorităţi. Compania americană Bechtel a anunţat că lucrările la tronsonul Câmpia Turzii - Gilău al autostrăzii Braşov-Borş ar putea înregistra întârzieri în acest an, deoarece Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a relocat doar 19 utilităţi dintr-un total de 38 care trebuia mutate până la sfârşitul lunii aprilie.
Bechtel a reluat, la 15 aprilie, lucrările de asfaltare, pe porţiuni cu o lungime totală de 15 km, de pe tronsonul respectiv. Asfaltarea va continua până în perioada noiembrie-decembrie, când această operaţiune devine imposibilă din cauza temperaturilor scăzute. Co