Specialistii de tuning auto isi stabilesc tariful lucrarilor in functie de pretul de achizitie al pieselor, manopera, care dureaza in medie o saptamana, plus un adaos comercial. Marja de profit cu care lucreaza variaza intre 10-15% . Pentru a avea venituri mai mari, investitorii deschid in paralel un service auto sau o spalatorie.
Bogdan Iosif este un pasionat al tuningului auto care a decis sa isi infiinteze propria firma, Bifi Motors, in 2005, la varsta de 27 de ani. "Tuningul a fost pasiunea copilariei mele si a venit de la primele reviste de profil pe care le rasfoiam, nu din familie, asa cum se intampla in cele mai multe cazuri", a declarat el.
S-a gandit impreuna cu un prieten sa infiinteze o firma de tuning, insa numai el a reusit sa isi duca visul mai departe, realizand o investitie initiala de aproximativ 30.000 de dolari (circa 20.000 de euro). Desi la inceput a fondat firma singur sub numele C&C Tuning pe care l-a schimbat in urma cu aproape un an, in prezent o are ca asociat si pe sora lui, Daniela.
"Am inceput direct cu magazinul, cu o vopsitorie, am intrat direct in paine ca sa spun asa", a declarat el, insa ulterior afacerea s-a extins destul de mult, incluzand si un service auto pentru activitati curente si chiar o spalatorie, deoarece "pasiunea ne-a hranit doar o perioada scurta de timp si a trebuit sa facem si altceva". Bifi Motors a deschis initial doua reprezentante de mici dimensiuni in Bucuresti si Constanta, apoi trei magazine in sistem de franciza in zone centrale ale Bucurestiului, insa ulterior antreprenorul a fost nevoit sa isi restranga activitatea, iar firma s-a mutat intr-un singur sediu, mult mai convenabil atat pentru clienti, cat si pentru angajati, sustine Bogdan Iosif.
Furnizorii pentru piesele de tuning i-a cautat in special pe piata din Germania "cu laptopul sub brat", in saloanele si expozitiile au