Situatia economica dificila forteaza flotele, cei mai mari consumatori de anvelope, sa renunte la anvelope premium si sa treaca pe marci medii sau mai ieftine, considera Bogdan Banicescu, reprezentant vanzari Goodyear Dunlop Tires Romania.
“Flotele tind sa treaca la anvelope marca medie sau de buget. Este o tendinta generala in piata flotelor sa renunte la anvelopele premium. Bugetele incep sa se redimensioneze. Primele bugete care se taie sunt practic cele legate de automobile”, a precizat Banicescu.
Potrivit directorului de marketing pentru Romania si Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires Romania, Alina Mihaescu, “consumatorul poate aluneca catre segmentul mediu”. Oficialul a mai spus ca “pietele europene, precum Germania, Olanda, au inceput sa inregistreze vanzari in crestere la anvelope”.
Goodyear Dunlop Tires Romania intentioneaza sa isi extinda activitatile in Romania punand accent pe activitatile de service si retail.
Pana la sfarsitul anului, compania doreste sa aiba functionale 15 magazine-service in franciza Premio. Investitie de la zero va fi in 3 locatii in orasele Bucuresti, Ramnicu Valcea si Timisoara. O solutie completa se ridica la circa 400.000 de euro, o hala cu utilaje cu 4 rampe.
“Franciza de la Goodyear nu costa, insa se percepe in primul an o cota fixa de 325 dolari pe luna, iar dupa un an se cere un anumit procent. Trebuie sa punem accent pe servicii. Se poate castiga foarte bine din servicii. Daca ar fi 60% din incasari luate din servicii ar fi foarte bine. Criza afecteaza vanzarea de anvelope pe absolut toata lumea si pe toate segmentele”, a spus Cristian Rosioru, retail specialist pentru Romania si Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires Romania.
In prezent, magazine-service Premio sunt functionale in 6 tari din Europa de Est. Acum aceste magazine-service sunt active si in Romania, nivelul investitiilor realizate d