Roua Muntilor, brandul de apa minerala aflat in portofoliul PepsiAmericas, a inregistrat o crestere de doua cifre la afacerile obtinute anul trecut pe piata din Romania.
Sub sloganul "Roua - Pure Style", brandul de apa se repozitioneaza pe piata printr-o noua campanie desfasurata in parteneriat cu trei designeri romani, prin care urmareste sa iasa din tiparele comunicarii apelor minerale si sa isi dezvaluie apartenenta la zona de lifestyle, zona neexploatata pana acum pe piata romaneasca.
"Intregul concept de pozitionare al brandului Roua, cand s-a lansat pe piata din Romania, a fost orientat catre imagine. Insa, anul acesta, facem primul pas spre partea de comunicare", declara Lucian Gavril, brand manager Roua Muntilor. Astfel, daca in 2008, brandul de apa minerala si plata nu a beneficiat de un buget de comunicare, in acest an, Roua va beneficia de o promovare si o strategie de comunicare care au costat semnificativ de mult.
Obiectivul de business are si el niste cifre in spate, insa reprezentantul companiei nu a facut dezvaluiri in privinta afacerilor realizate de Roua anul trecut. Totusi, conform lui Gavril, afacerile brandului au inregistrat, la nivel local, o crestere de doua cifre in 2008.
"In primul trimestru al anului in curs, vanzarile au fost modeste comparativ cu aceeasi perioada din 2008, insa, in acest an, vor fi cu siguranta superioare celor realizate anul precedent. Estimarea noastra este ca acestea se vor dubla", afirma Gavril.
In prezent, apa Roua nu se "bate" cu nici un concurent pe piata din Romania, intrucat nu are un obiectiv de volum de indeplinit, asa cum avea anul trecut, de exemplu. Astfel, in 2009, brandul va vinde, practic, imagine.
Roua Muntilor, brandul de apa minerala din portofoliul PepsiAmericas, se repozitioneaza pentru sezonul primavara - vara 2009, printr-o campanie de promovare desfasurat