Compania americana Bechtel a reluat lucrarile la 15 kilometri de pe tronsonul Campia Turzii - Gilau de pe Autostrada Transilvania, datorita conditiilor meteo favorabile, insa lucrarile ar putea inregistra intarzieri in 2009, deoarece Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a mutat doar 19 utilitati dintr-un total de 38 care trebuia mutate pana la sfarsitul lunii aprilie.
„La inceputul lunii mai, 19 utilitati (magistrale de apa, electricitate si gaze naturale care traverseaza aliniamentul autostrazii) erau inca nesolutionate, cu potential de intarziere a lucrarilor in 2009. Pentru a veni in sprijinul CNADNR si a minimiza impactul intarzierilor, antreprenorul ajuta activ la mutarea a 9 utilitati, doua dintre acestea fiind deja solutionate", afirma oficialii Bechtel.
In schimb, reprezentantii CNADNR afirma ca Bechtel are in prezent suficient front de lucru, iar procesul de mutare a utilitatilor continua. „Compania Bechtel, constructorul autostrazii Brasov-Bors, «se panicheaza» din cauza mutarii utilitatilor, dar are teren liber pentru lucrari. Mutari se fac, dar nu sunt lucruri simple. Bechtel are front de lucru, eu asa stiu", a declarat Dorina Tiron directorul general al CNADNR, citata de Mediafax.
Asfaltarea va continua pana in noiembrie-decembrie, cand aceasta operatiune devine imposibila din cauza temperaturilor scazute.
Compania americana Bechtel a reluat lucrarile la 15 kilometri de pe tronsonul Campia Turzii - Gilau de pe Autostrada Transilvania, datorita conditiilor meteo favorabile, insa lucrarile ar putea inregistra intarzieri in 2009, deoarece Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a mutat doar 19 utilitati dintr-un total de 38 care trebuia mutate pana la sfarsitul lunii aprilie.
„La inceputul lunii mai, 19 utilitati (magistrale de apa, electricitate si