Codecs anunta inceperea perioadei de inscriere pentru cursurile „Managementul Relatiilor cu Clientii” si „Managementul Resurselor Umane”, ce fac parte din programul Certificatul Profesional in Management, dezvoltat in parteneriat cu The Open University Business School din Marea Britanie. Cursurile se adreseaza atat managerilor cat si celor care nu au o pregatire in acest domeniu. In cadrul cursului Managementul Relatiilor cu clientii participantii vor invata cum „S
Codecs anunta inceperea perioadei de inscriere pentru cursurile „Managementul Relatiilor cu Clientii” si „Managementul Resurselor Umane”, ce fac parte din programul Certificatul Profesional in Management, dezvoltat in parteneriat cu The Open University Business School din Marea Britanie. Cursurile se adreseaza atat managerilor cat si celor care nu au o pregatire in acest domeniu.
In cadrul cursului Managementul Relatiilor cu clientii participantii vor invata cum „Sa-si inteleaga clientii”, analizand comportamentul acestora, dar si importanta informatiilor furnizate de marketing pentru a imbunatati raspunsul organizatiei fata de necesitatile consumatorilor.
Un alt modul este „Satisfacerea exigentelor clientilor”, ce prezinta abordarile si instrumentele de marketing care trebuie folosite in lucrul cu clientii: cerintele lor, costurile suportate de acestia, comoditatea livrarii (in sensul facilitarii accesului lor la produs), dar si comunicarea cu ei.
Cursantii vor descoperi ce inseamna „Valoarea oferita clientilor” si cum trebuie sa procedeze organizatia pentru a cerceta, dezvolta si mentine pe piata produsele sau serviciile de care clientii au nevoie si pe care le pretuiesc. De asemenea, se va studia „Managementul calitatii”, modelele ce pot fi aplicate in organizatie, dar si influenta activitatii unui manager asupra calitatii produselor sau serviciilor oferite clientilor.
Ma