Sixt New Kopel, unul dintre principalii jucatori din piata de leasing operational si rent-a-car din Romania, a investit 60.000 de euro in campania de promovare pentru noua companie din grup, AAA New Kopel, concentrata pe retailul de automobile second hand. Campania presupune difuzarea a trei spoturi TV, de cate 20 de secunde, pe canale de sport pentru publicul masculin, si publicitate prin afisaj stradal, presa scrisa si internet. "Spoturile vor fi difuzate pana la jumatatea lunii mai, urmeaza o pauza, dupa care vor fi reluate. Pe celelalte canale de media campania va fi continua pentru cateva luni", a spus Lavinia Bularca, directorul de marketing al Sixt. Sixt a incheiat la finalul lunii februarie un joint-venture cu AAA Auto, care a inchis operatiunile locale, tinta noii companii AAA New Kopel fiind comercializarea a 500 de automobile second hand in 2009.
Sixt New Kopel, unul dintre principalii jucatori din piata de leasing operational si rent-a-car din Romania, a investit 60.000 de euro in campania de promovare pentru noua companie din grup, AAA New Kopel, concentrata pe retailul de automobile second hand. Campania presupune difuzarea a trei spoturi TV, de cate 20 de secunde, pe canale de sport pentru publicul masculin, si publicitate prin afisaj stradal, presa scrisa si internet. "Spoturile vor fi difuzate pana la jumatatea lunii mai, urmeaza o pauza, dupa care vor fi reluate. Pe celelalte canale de media campania va fi continua pentru cateva luni", a spus Lavinia Bularca, directorul de marketing al Sixt. Sixt a incheiat la finalul lunii februarie un joint-venture cu AAA Auto, care a inchis operatiunile locale, tinta noii companii AAA New Kopel fiind comercializarea a 500 de automobile second hand in 2009.