Sfaturile editorului lifestyle pentru cititorii Ziare.com
Indiferent de varsta, de culoare, de rasa, de inaltime sau greutate, fiecare dintre noi poarta tricouri. Mai mult, fiecare dintre noi are un tricou preferat care ne insenineaza diminetile in care nu ne trezim cu chef de viata.
Datorita versatilitatii incontestabile a tricoului, designerii si-au dat seama ca este o piesa vestimentara care poate fi indelung "exploatata" si reinventata.
Creatori internationali ca Viviene Westwood si vedete autohtone, ca Andreea Raicu, au creat si "inventat" tricoul care a devenit un brand in sine.
Nonconformistii adopta astazi trendul care propune tricourile personalizate sau cele cu imprimeuri.
Insa "moda" lor isi are radacinile undeva prin anii "50. Mai multe companii din Miami, Florida, au inceput sa decoreze tricourile cu diferite nume sau caractere.
Prima firma a fost Tropix Togs, care a obtinut licenta de la Walt Disney pentru a folosi imaginea lui Mickey Mouse pe tricouri. De atunci pana astazi, soricelul este personajul de desen animat care s-a mentinut in trend, indiferent de creatori sau colectii.
Mai tarziu, in anii '80 au inceput sa se poarte tricourile cu mesaje personalizate. In cazul in care esti o persoana timida, poti sa arati lumii ca existi. Cum faci asta? Porti un tricou cu un mesaj pe masura.
Insa lucrurile nu se opresc aici, daca vrei sa fii unica poti sa combini foarte bine un tricou cu o fusta gogosar de satin, pantofi cu toc si sosete de matase pana la genunchi. O vesta iti va completa tinuta-manifest de minune.
Daca esti o persoana practica alege o pereche de jeansi prespalati, "conversi" si o esarfa colorata care sa iti completeze vestimentatia.
@