Păstrând cu grijă atributele editoriale şi diferenţiatoarele de imagine cu care v-aţi familiarizat în decursul celor 17 ani în care şi-a câştigat statutul de cea mai citită şi prestigioasă publicaţie de business din România, revista Capital îşi propune, începând cu acest număr, să fie nu doar mai dinamică şi mai uşor de parcurs, ci şi mult mai aproape de nevoile reale de informare ale cititorilor săi. Într-un climat economic marcat de transformări rapide şi, de
Păstrând cu grijă atributele editoriale şi diferenţiatoarele de imagine cu care v-aţi familiarizat în decursul celor 17 ani în care şi-a câştigat statutul de cea mai citită şi prestigioasă publicaţie de business din România, revista Capital îşi propune, începând cu acest număr, să fie nu doar mai dinamică şi mai uşor de parcurs, ci şi mult mai aproape de nevoile reale de informare ale cititorilor săi. Într-un climat economic marcat de transformări rapide şi, de multe ori, imprevizibile, consumatorii de presă de business, de la micul patron până la executivii din marile corporaţii, au nevoie, mai mult ca oricând, de informaţii de calitate, concise şi utile, pe care să se poată bizui atunci când iau decizii importante. Veţi găsi, aşadar, în noul Capital, numeroase rubrici în premieră, al căror rost a fost gândit tocmai ţinând seama de aceste tendinţe, care ne obligă la redefinirea calitativă şi cantitativă a relaţiei cu cititorul. Iată de ce ţi-am creat un spaţiu în care îţi vei putea împărtăşi opiniile legate de temele majore ale momentului; mai mult, într-o rubrică permanentă vom chema cele mai avizate voci din lumea financiar-bancară şi din mediul de afaceri să îţi ofere soluţii pentru chestiunile ardente care te frământă. Îţi vom prezenta exemple despre cum poţi fi un bun administrator al finanţelor personale, fie că este vorba de ponturi de investiţii, fie, pur şi simplu, de bugetul de zi cu z