Conform planurilor iniţiale, fanii Madonnei ar fi trebuit să-şi vadă idolul încă din toamna anului trecut. Cum s-a negociat, cu ce sumă a fost convinsă să vină în Bucureşti şi cum decurg pregătirile pentru concert, într-o analiză Capital. Venirea Madonnei este rezultatul unor îndelungi negocieri, începute în ianuarie 2008 şi încheiate abia nouă luni mai târziu. Cum, la acea vreme, Europa de Est nu era inclusă în turneul Sticky&Sweet, organizatorul local, Emagic Ente
Conform planurilor iniţiale, fanii Madonnei ar fi trebuit să-şi vadă idolul încă din toamna anului trecut. Cum s-a negociat, cu ce sumă a fost convinsă să vină în Bucureşti şi cum decurg pregătirile pentru concert, într-o analiză Capital.
Venirea Madonnei este rezultatul unor îndelungi negocieri, începute în ianuarie 2008 şi încheiate abia nouă luni mai târziu. Cum, la acea vreme, Europa de Est nu era inclusă în turneul Sticky&Sweet, organizatorul local, Emagic Entertainment, a trebuit să amâne evenimentul cu aproape un an. Prelungirea discuţiilor era firească, ţinând cont că, după cum afirmă Laura Coroianu, director general al Emagic, „este cel mai de anvergură eveniment organizat vreodată în România“. Şi trebuie crezută pe cuvânt, întrucât firma sa are în palmares unele dintre cele mai de succes concerte de până acum, între care Metallica, Depeche Mode sau seria de festivaluri B‘estfest. În ce stadiu se află lucrurile în momentul de faţă? Desfăşurătorul evenimentului este realizat în proporţie de 95%, tuşa finală urmând să fie dată chiar de reprezentanţii Madonnei, aşteptaţi în ţară la sfârşitul primăverii.
Still ”a material girl” Promovat de Live Nation şi organizat de Emagic, concertul Madonnei de la Bucureşti este inclus înSticky & Sweet Tour, turneul de promovare a albumului „Hard Candy“, extins anul acesta şi în Europa de Est. Turneul este deja considerat cel mai b