Cu o cifră de afaceri de aproape un miliard de euro la nivel global, grupul elveţian Ringier continuă investiţiile în România prin punerea în funcţiune a celei mai performante tipografii de ziare din ţară şi dezvoltarea în mediul online. Grupul Ringier şi-a continuat, anul trecut, ascensiunea la nivel internaţional, vânzările înregistrând un nou record în ciuda condiţiilor dificile ale economiei mondiale: 1,5 miliarde de franci elveţieni (965,8 milioane
Cu o cifră de afaceri de aproape un miliard de euro la nivel global, grupul elveţian Ringier continuă investiţiile în România prin punerea în funcţiune a celei mai performante tipografii de ziare din ţară şi dezvoltarea în mediul online.
Grupul Ringier şi-a continuat, anul trecut, ascensiunea la nivel internaţional, vânzările înregistrând un nou record în ciuda condiţiilor dificile ale economiei mondiale: 1,5 miliarde de franci elveţieni (965,8 milioane de euro). Afacerile din ţările Europei Centrale şi de Est au înregistrat vânzări de 526,7 milioane de franci elveţieni, cu 4% mai mult decât în 2007. Vânzările grupului în Elveţia şi Germania generează în continuare cele mai mari venituri: 61% din total. Cele două ţări sunt urmate de Cehia, care a contribuit cu 11,82% la acest rezultat.
„Rezultatele grupului reflectă realitatea economică a ultimilor doi ani“, explică Michael Ringier, preşedintele companiei. „În prezent, situaţia presei variază între «dificil» şi «dramatic». Totuşi, am motive de optimism, din trei motive: lunga istorie a companiei noastre, care cuprinde cinci generaţii şi două războaie mondiale, credinţa mea neclintită în jurnalism şi, în ultimul rând, internetul“, a adăugat el, spunând însă că mediul online nu reprezintă răspunsul la print. „Nu există un model real de business în jurnalismul online. Eu cred cu tărie în online şi tipar“.
Profit de 13 milioane de lei l