Saatchi & Saatchi Bucureşti, împreună cu Saatchi & Saatchi Frankfurt, a dezvoltat recent o campanie de print şi OOH pentru Sony Ericsson care rulează în Germania, potrivit unui comunicat de presă al agenţiei. Campania poartă numele "Soundproof City" şi este formată din 3 execuţii: "Downtown", "Harbour" şi "Park". Abordarea brief-ului a plecat de la premisa că noul Sony Ericsson Walkman transformă tot ce te înconjoară, anulând zgomotul oraşului. Astfel, sunetul melodiilor atinge perfecţiunea şi se distilează în stări sufleteşti, oferindu-ţi senzaţia că te afli într-un studio de muzică. Pentru a realiza acest proiect, Saatchi & Saatchi Bucureşti a participat la un pitch global desfăşurat în cadrul reţelei Saatchi & Saatchi.
"Saatchi & Saatchi Bucureşti a demonstrat din nou că, într-o lume caracterizată de globalizare, nu contează ţara din care lucrezi, ci forţa ideii.
Execuţiile pentru Sony Ericsson Walkman ne arată, o dată în plus, că putem dezvolta local campanii competitive, de nivel internaţional", a declarat Jorg Riommi, Creative Director, Saatchi & Saatchi. Saatchi & Saatchi Bucureşti, împreună cu Saatchi & Saatchi Frankfurt, a dezvoltat recent o campanie de print şi OOH pentru Sony Ericsson care rulează în Germania, potrivit unui comunicat de presă al agenţiei. Campania poartă numele "Soundproof City" şi este formată din 3 execuţii: "Downtown", "Harbour" şi "Park". Abordarea brief-ului a plecat de la premisa că noul Sony Ericsson Walkman transformă tot ce te înconjoară, anulând zgomotul oraşului. Astfel, sunetul melodiilor atinge perfecţiunea şi se distilează în stări sufleteşti, oferindu-ţi senzaţia că te afli într-un studio de muzică. Pentru a realiza acest proiect, Saatchi & Saatchi Bucureşti a participat la un pitch global desfăşurat în cadrul reţelei Saatchi & Saatchi.
"Saatchi & Saatchi Bucureşti a demonstrat din nou că, într-o lume caracte