Fără a ţine cont de situaţa economică care afectează retailul din întreaga lume, miliardarul indian Sanjay Dalmia vrea să pună bazele unei reţele de magazine care se va extinde la nivel mondial şi va ajunge şi pe piaţa din România. Sanjay Dalmia deţine compania britanică de retail Rosebys, achiziţionată în 2006 pentru 45 milioane de dolari. În acest moment, însă, afacerile Rosebys pe piaţa din Marea Britanie se află în procedura de restructurare financiară din cauza c
Fără a ţine cont de situaţa economică care afectează retailul din întreaga lume, miliardarul indian Sanjay Dalmia vrea să pună bazele unei reţele de magazine care se va extinde la nivel mondial şi va ajunge şi pe piaţa din România.
Sanjay Dalmia deţine compania britanică de retail Rosebys, achiziţionată în 2006 pentru 45 milioane de dolari. În acest moment, însă, afacerile Rosebys pe piaţa din Marea Britanie se află în procedura de restructurare financiară din cauza crizei financiare.
Grupul condus de Dalmia, GHCL, a extras însă marca Rosebys din procedura de faliment a companiei britanice şi vizează extinderea mărcii la nivel global, deţinând deja între 50 şi 60 de magazine în India.
"În viitor motorul de creştere al afacerilor mele va fi retailul. Am început deja în India şi plănuiesc să îmi extind afacerile în întreaga lume", a declarat Sanjay Dalmia.
După ce va extinde marca Rosebys în India, industriaşul indian va relansa operaţiunile pe piaţa din Marea Britanie şi va intra pe pieţe precum Polonia, România, Singapore, Malaysia, Indonesia şi Tailanda.
Ulterior, grupul s-ar putea extinde în China, Japonia, Germania şi în Americi.
Sanjay Dalmia vrea astfel să creeze o companie cu o cifră de afaceri de 200 miliarde de dolari, de 400-500 ori mai mare decăt în acest moment.
Potrivit miliardarului indian, pentru extinderea lanţului de retail ar putea apela şi