MOL Romania investeste 60.000 de euro in promovarea talentelor
Filiala locala a grupului petrolier ungar MOL, MOL Romania, cu afaceri de 592 de milioane de euro pe plan local in 2008, impreuna cu Fundatia pentru Comunitate, investeste 40.000 de euro in sportivii cu performante deosebite si 20.000 de euro in tinerii artisti, in cadrul programului de promovare a talentelor "Pot ajuta". Fiind a patra editie, MOL a preferat sa continue investiile in program, desi contextul economic nu este unul favorabil. "Asa cum in strategiile noastre de business gandim in perspectiva, credem ca acelasi principiu trebuie aplicat si in privinta tinerilor talentati, care trebuie sustinuti in cladirea propriului viitor", spune Zsolt Szalay, country chairman MOL Romania. Tinerii cu varste intre 8 si 18 ani din toata tara, cu performante deosebite in sport sau arta, se pot inscrie pana pe 12 iunie in cadrul programului, pentru a obtine o sponsorizare. In cadrul primelor trei editii ale programului au fost sprijiniti financiar 217 de sportivi individuali, echipe, tineri artisti si trupe artistice din toata tara, valoarea sponsorizarilor acordate pana acum fiind de 140.000 de euro. La nivel de grup, programul se deruleaza si in Ungaria si Slovacia, din 2005 si pana acum investitiile ridicandu-se la 800.000 de euro.
Cele mai putine joburi, in ministere, metalurgie si protectia mediului
Ministerele, angajatorii din industria metalurgica si cei care activeaza in protectia mediului au cele mai putine joburi disponibile, potrivit anunturilor de pe site-urile de recrutare. Pe Ejobs, numarul joburilor din cadrul ministerelor ajunge la 14, in timp ce pe site-ul de recrutare BestJobs, oferta este ceva mai mare, 21 de pozitii in toata tara. Pe urmatoarele locuri in clasamentul celor mai putin cautate domenii se situeaza cele care tin de protectia muncii sau protectia med