Publicis, OMV şi PETROMV au lansat o nouă campanie dedicată "clienţilor în mişcare". Intitulată "Fă-ţi plinul cu încă o maşină!", campania se va derula în lunile următoare în reţeaua OMV şi PETROMV şi se adresează tuturor celor care achiziţionează produse şi servicii din aceste staţii.
Spotul TV trebuia să redea cât mai clar legătura dintre mecanismul promoţiei şi premiile oferite, iar soluţia creativă oferită de Publicis nu a întârziat să apară. Practic, s-a propus reinterpretarea metaforică a promoţiei. Astfel, prin fiecare achiziţie pe care clientul o face în staţie, maşina se construieşte, bucată cu bucată. Şi totul, în binecunoscutul stil optimist şi tânăr, specific brandurilor OMV şi PETROMV.
În acest sens, Adina Ruse, Account Director la Publicis România a declarat că "avem de-a face cu primul proiect TV realizat pentru OMV şi PETROMV, cu o creaţie 100% românească şi aceasta ne onorează. Având în vedere că promoţiile din anii trecuţi au fost un succes, anul acesta trebuia să propunem un mecanism cel puţin la fel de atractiv ca şi cele de până acum. Am vrut să menţinem aceleaşi standarde calitative şi credem că am reuşit, cu atât mai mult cu cât întreaga echipă a fost una premium". În acelaşi timp Ema Condurache, Marketing Manager OMV România, a afirmat că "anul acesta am gândit alături de echipa Publicis o campanie care aduce câştigătorilor «un echipament» complet pentru drum: un autoturism de clasă şi «soundul» de călătorie". Publicis, OMV şi PETROMV au lansat o nouă campanie dedicată "clienţilor în mişcare". Intitulată "Fă-ţi plinul cu încă o maşină!", campania se va derula în lunile următoare în reţeaua OMV şi PETROMV şi se adresează tuturor celor care achiziţionează produse şi servicii din aceste staţii.
Spotul TV trebuia să redea cât mai clar legătura dintre mecanismul promoţiei şi premiile oferite, iar soluţia creativă oferită de Publicis