Recent intrata pe piata romaneasca de sanatate, fitness si wellness, compania Living Well isi propune pentru acest an sa obtina o cifra de afaceri de aproximativ 2 mil. euro prin brandul TechnoGym, a carui filozofie se bazeaza pe miscare, exercitiu psihic si consultanta privind nutritia.
Incepand din ianuarie 2009, Living Well, companie infiintata in 2008 si membra a Global Eye Investments Group, a fost numita distribuitorul oficial al echipamentelor de fitness TechnoGym.
“TechnoGym targeteaza atat utilizatorii privati, interesati in achizitionarea echipamentului de fitness pentru acasa, cat si operatorii de business. Insa avem o gama larga de clienti, de la indivizi iubitori de sanatate, vedete si atleti, pana la cluburi de fitness, spa-uri, centre de reabilitare, cluburi si asociatii sportive, hoteluri, unitati militare, universitati, centre de recreere sau sali de gym ale corporatiilor”, a declarat, pentru Wall-Street, Dimitrios Sabalis (foto), executive director Global Eye Investments.
Technogym ofera produse pentru toate categoriile, de la o minge Wellness care costa 106 euro, pana la o banda de ultima generatie cu TV touch screen incorporat si emitator digital, trasmiter telemetric, compatibilitate iPod si Iphone, cu un pret de aproximativ 10.000 de euro. Pe de alta parte, PowerBar, unul dintre cele mai importante branduri in nutritia sportiva, aflat, de asemenea, in portofoliul Living Well, are produse cu preturi care incep de la 2 euro. In plus, compania mai distribuie in Romania si marca Freddy, un producator Italian de haine sport si casual, respectiv Heelys, care produce pantofii-skate.
Potrivit acestuia, debutul pe piata romaneasca nu a fost marcat de obstacole serioase.
“Living Well si-a inceput activitatea la sfarsitul lui 2008, initial cu brandurile Heelys si PowerBar. Primul nostru client a fost un retailer de pantofi