Opel, lider în segmentul clasei medii în Europa
- Peste 100.000 de comenzi în Europa pentru noul vârf de gamă Opel
- Pentru producerea modelului Insignia sunt adăugate trei schimburi de lucru speciale în luna mai
- Lansare cu succes în România: deşi recent lansată în piaţa românească - peste 120 de cumpărători se bucură deja de acest model
Maşina anului 2009 în Europa reprezintă prima alegere a cumpărătorilor europeni de autovehicule de clasă medie: datorită succesului acestui model, Opel este acum lider în Europa în acest segment. În primul trimestru de comercializare a modelului Insignia, Opel şi-a surclasat toţi concurenţii din segmentului berlinelor de dimensiunii medii din Europa. Vânzările au început în ianuarie pe cele mai multe dintre pieţele europene. Datorită numărului mare de solicitări pentru noul vârf de gamă al mărcii Opel, la uzina din Rüsselsheim vor fi adăugate trei schimburi de lucru speciale în luna mai. Comenzile primite până în acest moment au depăşit deja pragul de 100.000.
„Modelul Insignia dă dovadă de un potenţial mare de vânzare chiar şi în rândul clienţilor mărcilor premium clasice”, afirmă Alain Visser, vicepreşedinte Opel în cadrul General Motors Europe. „Este un simbol al performanţei şi măiestriei noastre, acest model arată de ce este în stare marca Opel.”
În Germania, Opel a înregistrat rezultate deosebite în segmentul clasei medii: comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, vânzările din primul trimestru au crescut cu 82%. Tehnologia de vârf a modelului Insignia este deosebit de populară. „În acest mod, cu fiecare maşină vândută, Opel poate obţine cu ajutorul modelului Insignia marje de profit mai ridicate decât cu predecesorul său. Acest aspect este foarte important pentru viitorul mărcii Opel”, adaugă Visser.
Aproximativ 56% dintre cumpărători a