Agenţia de comunicare More Than Pub a anunţat într-un comunicat de presă că va continua colaborarea cu Deichmann, unul dintre cei mai mari retaileri de încălţăminte din lume.
Începând din ianuarie 2008 More Than Pub a obţinut contul de PR al Deichmann, răspunzând de apariţiile acestuia în mass-media, precum şi de strategia de organizare a unor evenimente adresate reprezentanţilor mass-media. Anul trecut agenţia s-a focusat pe extinderea naţională a reţelei de magazine Deichmann, proces ce a cuprins inaugurarea a cinci noi magazine în Sibiu, Suceava, Bacău, Oradea şi Buzău. Totodată, comunicatul arată că "şi strategia de comunicare dezvoltată cu presa centrală s-a dovedit eficace în momentul în care, la începutul anului 2009, Deichmann a deschis alte două magazine în Bucureşti. Fiind deja stabilită o relaţie eficientă cu mediile de comunicare centrale, acestea au preluat rapid mesajul Deichmann, lucru demonstrat de numărul mare de clienţi, care au trecut pragul magazinelor în primele zile după inaugurare". Augustina Artemie, Head of Marketing al Deichmann, a declarat că "parteneriatul cu More Than Pub a fost o alegere inspirată din partea noastră. Încă de la început am simţit interesul şi dedicaţia reală a agenţiei pentru Deichmann. Sperăm ca pe viitor să ne continuăm colaborarea în cele mai bune condiţii şi să ne «aventurăm» în proiecte provocatoare, incitante «pe tocuri Deichmann»". Agenţia de comunicare More Than Pub a anunţat într-un comunicat de presă că va continua colaborarea cu Deichmann, unul dintre cei mai mari retaileri de încălţăminte din lume.
Începând din ianuarie 2008 More Than Pub a obţinut contul de PR al Deichmann, răspunzând de apariţiile acestuia în mass-media, precum şi de strategia de organizare a unor evenimente adresate reprezentanţilor mass-media. Anul trecut agenţia s-a focusat pe extinderea naţională a reţelei de magazine Deichmann