"Tu decizi" - acesta este mesajul spotului TV al Parlamentului European, spot ce a fost lansat ieri şi care explică că, prin participarea la alegerile europene în perioada 4-7 iunie, cetăţenii pot influenţa viitorul Europei. Spotul TV, produs în 34 de limbi, face parte din instrumentele campaniei de comunicare a Parlamentului European, care mai include un spot radio, panouri publicitare, cabine multimedia în care sunt înregistrate mesajele alegătorilor, pagini web, acţiuni pentru presă (dosarul de presă, seminarii pentru jurnalişti), precum şi contribuţii pe reţele sociale online (Facebook, MySpace, Flicker etc).
Spotul TV multilingv a fost conceput de direcţia generală pentru Comunicare a Parlamentului spre a fi adaptat la audienţele naţionale din cele 27 de state membre UE. Acesta este subtitrat şi accesibil pentru persoanele surde sau cu probleme de auz
Spotul arată persoane într-un studio fictiv, anunţând ştirile pe care ar dori să le audă. Mesajul principal este că, în ciuda faptului că aceste ştiri nu sunt reale, cetăţenii pot influenţa ştirile de mâine prin exercitarea dreptului de a vota cu privire la diferitele opţiuni politice.
Aproximativ 750 de cetăţeni din cele 27 de state membre au fost selecţionaţi pentru această vastă producţie, în care apar 10 de prezentatori de ştiri neprofesionişti, filmaţi în studioul United Visions TV la Berlin, în luna februarie.
Acest spot va fi transmis de către peste 100 de canale TV şi va fi difuzat, în mod gratuit, în peste 1.000 de cinematografe în următoarele săptămâni premergătoare alegerilor europene.
CITIŢI MAI MULTE PE SITE-UL DEDICAT EUROALEGERILOR:
www.evz.ro/europarlamentare/