La cinci zile de la startul campaniei electorale pentru europarlamentare, cu excepţia democrat-liberalilor, niciun partid nu a mai atras atenţia alegătorilor cu vreun afiş viu colorat ori cu vreun mesaj convingător
Pe panourile electorale din oraş, până ieri, alegătorii interesaţi de oferta electorală pentru europarlamentare nu găseau decât afişele electorale ale PD-L. Adversarii politici liberali, dar şi social-democraţii au avut parte de un start mai lent al campaniei pentru europarlamentare.
După experienţa ultimelor alegeri, partidele mizează pe faptul că abia pe ultima sută de metri cetăţenii se lasă convinşi de un partid sau altul.
Încă din week-end, afişele PD-L-ului erau singurele care ocupau spaţiul alocat publicităţii electorale. Se pare că, cel puţin din punct de vedere organizatoric, la aceste alegeri, democrat-liberalii sunt încă de la început mult mai bine mobilizaţi, din moment ce sunt primii care s-au făcut remarcaţi pe panourile electorale din municipiu şi judeţ.
Unul dintre motivele principale pentru care partidele politice nu au pornit în forţă o campanie cu mize mari, în plan naţional, ar fi faptul că nici PSD-iştii, nici PD-L-iştii nu au un reprezentant de la Constanţa pe un loc eligibil. Cât despre PNL-işti, singurii care se pot lăuda cu un candidat pe un loc eligibil şi un altul pe unul neeligibil, până acum, niciun semnal, mai ales că liberalii doresc să obţină un procentaj mult mai bun decât la ultimele alegeri.
Încet, că e mai bine
Cât despre PSD-işti, care nici nu au primit încă la sediul partidului cele necesare desfăşurării campaniei, lucrurile merg într-un ritm normal. Dacă la europarlamentarele din 20007, echipa PSD-istă constănţeană avea motive reale să se ducă o campanie intensă de promovare a candidatului lor, actualul deputat Cristina Dumitrache, acum, nereuşita social-d