Ni s-au parut foarte interesante cateva reactii si recomandari ale cititorilor Hotnews.ro la articolul "Linia feroviara Gara de Nord - Otopeni se va inchide, pentru ca inregistreaza pierderi". Toti cititorii condamna decizia Ministerului Transporturilor si iata cateva dintre argumentele lor:
sa se privatize, in loc sa se inchida linia ferata trebuie dusa pana aproape de aeroport nu e un produs care sa scoata profit imediat, trebuia asteptat produce pierderi mai mult pentru taximetristi? alte mijloace de transport pana in Otopeni sunt mai proaste si mai scumpe"Si eu am mers cu trenul ala si mi s-a parut o briza de occident"trenul asta nu e un moft, e o necesitate. Trebuie lasat sa functioneze pentru ca e de utilitate publica, un serviciu pentru cetateni, chiar daca produce pierderio cauza a inchiderii ar fi "mafia taximetristilor"
Daca ati fi investitor cum ati face rentabil acest tren? Ni s-au parut foarte interesante cateva reactii si recomandari ale cititorilor Hotnews.ro la articolul "Linia feroviara Gara de Nord - Otopeni se va inchide, pentru ca inregistreaza pierderi". Toti cititorii condamna decizia Ministerului Transporturilor si iata cateva dintre argumentele lor:
sa se privatize, in loc sa se inchida linia ferata trebuie dusa pana aproape de aeroport nu e un produs care sa scoata profit imediat, trebuia asteptat produce pierderi mai mult pentru taximetristi? alte mijloace de transport pana in Otopeni sunt mai proaste si mai scumpe"Si eu am mers cu trenul ala si mi s-a parut o briza de occident"trenul asta nu e un moft, e o necesitate. Trebuie lasat sa functioneze pentru ca e de utilitate publica, un serviciu pentru cetateni, chiar daca produce pierderio cauza a inchiderii ar fi "mafia taximetristilor"
Daca ati fi investitor cum ati face rentabil acest tren?