Pasiunea pentru călătorii a asigurat succesul afacerii controlate de familia Stoica.Au ales să intre pe o piaţă aglomerată, însă vacanţele „croite la comandă”, le-au adus încasări de peste un milion de euro în primul an. Soţii Sorin şi Daniela Stoica reuşesc să îmbine utilul cu plăcutul, pasiunea lor pentru călătorii fiind cea care i-a făcut să deschidă agenţia de turism Eturia la scurt timp după ce au ieşit dintr-o altă afacere.
După ce, în urmă cu trei ani a vândut pachetul majoritar în cadrul reţelei de telefonie mobilă Dasimpex (astăzi Fonomat) către fondul de investiţii GED Capital, Sorin Stoica a decis să se concentreze pe singurul lucru care i-a făcut plăcere: călătoriile. Astfel s-a gândit să profite de faptul că firmele concurente nu ofereau produse personalizate şi a decis să facă o agenţie de turism care să ofere pachete croite după dorinţele clienţilor.
Destinaţii pentru toate buzunarele
„Ne place ceea ce facem, iar pasiunea este motorul fiecărui succes. Trebuie să te gândeşti că cel care cumpără de la tine are un set de aşteptări şi trebuie să i le înţelegi foarte bine înainte de a-i vinde pachetul de vacanţă. Trebuie să vezi ce fel de persoană este ca să îi dai ceea ce i se potriveşte şi să-i arăţi că îl respecţi. Avem succes şi prin faptul că avem altceva. Nu avem destinaţiile clasice pe care ceilalţi de pe piaţă le au de mulţi ani“, spune Sorin Stoica.
Targetul agenţiei este reprezentat de clienţii care dispun de un buget care variază de la 1.000 de euro la câteva zeci de mii de euro. Punctul comun al acestora trebuie să fie pasiunea pentru călătorii, după cum spune Stoica.
Afaceri triple în 2009
Alegerea pachetului de servicii în funcţie de buget şi tipul de activităţi dorit de client fără ca turistul să fie constrâns de îndeplinirea unor itinerarii stricte e