Compania clujeana Eurial Invest, dealer local al marcii Peugeot, a vandut in primele trei luni din acest an 62 de autoturisme Peugeot, in scadere cu peste 65% fata de perioada similara de anul trecut, cand compania a comercializat 179 de unitati Peugeot. La inceputul anului in curs, Eurial Invest anunta ca a incheiat anul 2008 cu vanzari totale de 694 de unitati, in scadere cu 37% fata de 2007, cand compania a vandut 950 de masini.
„Cifra de afaceri pentru anul in curs se va contura in functie de factorii generali care influenteaza piata auto, cel mai probabil pe un trend descendent. Inghetarea cererii la un nivel foarte scazut, fluctuatia cursului de schimb valutar, complexitatea conditiilor pentru obtinerea creditelor bancare sunt doar cativa factori care vor determina evolutia vanzarilor in acest an. Pe fondul scaderii vanzarilor de masini noi e vizibila, in totalul cifrei de afaceri, cresterea ponderii veniturilor din serviciile post-vanzare, activitatile de service si vanzare a pieselor de schimb si accesorii’’, a declarat Mircea Dezmirean, director de vanzari in cadrul Eurial Invest.
Dealerul clujean nu a dorit sa faca publice rezultatele financiare pentru anul 2008, Eurial Invest incheind exercitiul financiar din 2007 cu o cifra de afaceri de peste 14,5 mil. euro.
„Piata auto locala a masinilor noi se confrunta cu o scadere puternica a vanzarilor pe fondul reducerii masive a cererii. Pe de alta parte, piata este impulsionata de gradul redus de motorizare si de programul de innoire a parcului auto. Pentru clienti va conta mai mult oferta, ce include dotari, preturi, garantii, service, astfel acestia vor cauta ofertele mai bogate si preturile mai mici. Oferta de servicii in perioadele de garantie, dar si post-garantie, trebuie sa fie stimulativa atat la nivel de varietate si durata, cat si ca preturi’’, spune Mircea Dezmirean.
Statistici