ING Bank România a raportat o creştere de 248% a profitului brut aferent primului trimestru al anului în curs, comparativ cu perioada similară a anului trecut, până la 121 milioane de lei. În acelaşi timp, ING Bank România a înregistrat un venit net de 259 milioane lei, reprezentând o creştere de 148% fata de trimestrul 1 din 2008. În aceeaşi perioadă din 2009, divizia bancară a ING Group a înregistrat un profit net de 519 milioane euro. „Mediu economic dificil&rdq
ING Bank România a raportat o creştere de 248% a profitului brut aferent primului trimestru al anului în curs, comparativ cu perioada similară a anului trecut, până la 121 milioane de lei.
În acelaşi timp, ING Bank România a înregistrat un venit net de 259 milioane lei, reprezentând o creştere de 148% fata de trimestrul 1 din 2008. În aceeaşi perioadă din 2009, divizia bancară a ING Group a înregistrat un profit net de 519 milioane euro.
„Mediu economic dificil”
Performanţele ING Bank România au fost determinte de creşterea numărului de clienţi individuali de la 544.000, în primul trimestru al anului 2008, la 813.000 clienţi, în aceeaşi perioadă a 2009, şi de clienţi întreprinderi mici şi mijlocii de la 4.718 la 10.354.
Activele totale au crescut cu 37% în primele trei luni din 2009 faţă de aceeaşi perioadă a 2008, la 11.043 milioane lei, iar raportul împrumuturi/depozite a fost de 107%.
„Deşi mediul economic al anului 2009 a fost unul dificil, ING Bank România a demonstrat că are o poziţie solidă la nivel local şi o strategie care are rezultate pe termen lung”, a declarat Mişu Negriţoiu, Director General ING Bank România.
Rezultate financiare pozitive pentru ING Bank N.V.
ING Bank N.V. - divizia bancară a ING Group anunţă, de asemenea, un profit net de 519 milioane de euro în primul trimestru al 2009. Toate cele trei subdivizii bancare - Wholesale Banking, R