Scandalul imens dintre constructori si FIA pare sa aiba ca rezultat infiintarea unei noi competitii, o alternativa la Formula 1. Conform Gazzetta dello Sport, echipele importante din Marele Circ s-au gandit deja la o solutie: o alta competitie, in care echipele sa aiba cate trei monoposturi.
Ferrari, Toyota si Renault au anuntat zilele trecute ca vor renunta la a mai participa in Formula 1 daca regula privind limitarea bugetelor nu va fi retrasa. O intalnire intre cele doua parti implicate (constructori si FIA) va avea loc, vineri, la Londra.
Conform Gazzetta dello Sport, constructorii din Formula 1 (Mercedes, Ferrari, Renault, Toyota si BMW) se gandesc deja la o competitie paralela Marelui Circ. Diferenta fata de actualul format ar fi aceea ca fiecare echipa va concura cu cate trei monoposturi. Marea surpriza ar putea veni din partea Ferrari, italienii pregatind introducerea in scena a lui Valentino Rossi, campionul en-titre de la MotoGP. Scandalul imens dintre constructori si FIA pare sa aiba ca rezultat infiintarea unei noi competitii, o alternativa la Formula 1. Conform Gazzetta dello Sport, echipele importante din Marele Circ s-au gandit deja la o solutie: o alta competitie, in care echipele sa aiba cate trei monoposturi.
Ferrari, Toyota si Renault au anuntat zilele trecute ca vor renunta la a mai participa in Formula 1 daca regula privind limitarea bugetelor nu va fi retrasa. O intalnire intre cele doua parti implicate (constructori si FIA) va avea loc, vineri, la Londra.
Conform Gazzetta dello Sport, constructorii din Formula 1 (Mercedes, Ferrari, Renault, Toyota si BMW) se gandesc deja la o competitie paralela Marelui Circ. Diferenta fata de actualul format ar fi aceea ca fiecare echipa va concura cu cate trei monoposturi. Marea surpriza ar putea veni din partea Ferrari, italienii pregatind introducerea in sce