Lansat in decembrie 2005 ca un radio pentru copii, Itsy Bitsy se repozitioneaza pe piata sub sloganul “Un radio pentru copii si parinti isteti”, beneficiind de o noua campanie de promovare realizata de agentia GMP Advertising.
Itsy Bitsy isi schimba statutul din radio pentru copii, intr-o platforma pentru copii si parinti isteti, care cuprinde postul de radio - ce emite in eter si online, site-ul www.itsybitsy.ro si o serie de evenimente pentru familii cu copii.
Campania, realizata de GMP Advertising, este declinata pentru TV si va rula la nivel national in perioada mai-iunie 2009. In acest sens, Itsy Bitsy a cumparat spatiu TV in valoare de 850.000 de euro rate card. In plus, campania va beneficia de prezenta in print pe tot parcursul anului.
“Itsy Bitsy a aparut in urma cu peste trei ani ca o alternativa pentru o educatie sanatoasa, un dar pe care l-am oferit, atunci, doar copiilor. In timp, ne-am dat seama ca educatia copiilor incepe cu educarea parintilor si am introdus in grila programe special dedicate parintilor si emisiuni adresate intregii familii”, declara Nadia Tataru, fondatorul si directorul general al postului de radio.
Echipa care a participat la realizarea campaniei este formata din Liana Popa-senior copywriter, Ionut Popescu-art director, Stefan Vasilachi-creative director, Radu Teodorescu-AV production manager, Teodor Cucu-head of strategy, Ioana Tomescu-senior account executive, Denisa Popescu-account manager si Andreea Nemens-group account director.
Daca in anul 2005 radio Itsy Bitsy numara un colectiv de 20 de oameni, in 2009 postul are o echipa de 45 de angajati, emite in Bucuresti, Bacau, Satu Mare, Focsani, Targoviste si Navodari.
“Ne dorim sa ne extindem. Oferta de emisiuni radio pentru copii este extrem de limitata. Sunt in schimb multe posturi pentru adulti. Ce se intampla acolo si riscul la care sun