În ultima perioadă au fost semnalate în zona de administrare a Distrigaz Sud Reţele câteva cazuri în care persoane ce s-au prezentat drept angajaţi ai societăţii au solicitat sume de bani pentru diferite servicii. Compania neagă că ar trimite angajaţii neanunţaţi pe teren.
Potrivit unui comunicat de presă al companiei, „pentru a preveni asemenea cazuri, Distrigaz Sud Reţele precizează faptul că, prezentarea salariaţilor societăţii la client pentru verificarea şi revizia instalaţiei de utilizare din incinta apartamentului sau casei se face respectând mai multe reguli”. Printre acestea se numără anunţarea verificării cu 24 de ore înainte de efectuare, prin afişarea de formulare tipizate la Asociaţiile de locatari şi la intrările în scara blocului, administratorul sau preşedintele blocului îl însoţeşte, de regulă, pe salariatul Distrigaz Sud Reţele, membrii echipei trebuie să poarte echipament de lucru bleumarin cu inscripţia Distrigaz Sud Reţele, să se legitimeze, să prezinte ordinul de serviciu numerotat, datat, cu menţionarea adresei şi a obiectivului de verificat, plata serviciilor prestate nu se face direct către lucrătorii din teren, taxele aferente verificării/reviziei facturându-se, iar clientul nu este amendat, ci „cel mult se închide gazul, ca măsură de siguranţă, dacă situaţia o impune”.
În factura lunii următoare efectuării verificării sau reviziei se va regăsi contravaloarea serviciului prestat. În ultima perioadă au fost semnalate în zona de administrare a Distrigaz Sud Reţele câteva cazuri în care persoane ce s-au prezentat drept angajaţi ai societăţii au solicitat sume de bani pentru diferite servicii. Compania neagă că ar trimite angajaţii neanunţaţi pe teren.
Potrivit unui comunicat de presă al companiei, „pentru a preveni asemenea cazuri, Distrigaz Sud Reţele precizează faptul că, prezentarea salariaţilor societăţii la client pentr