Goodwill Enterprises, care controleaza reteaua de magazine Twister, estimeaza afaceri de 4 mil. euro anul acesta.
Lantul de magazine IT Twister din grupul Tornado, care detine al doilea jucator de pe piata de distributie IT&C, are ca obiectiv mentinerea constanta a numarului de magazine anul acesta, la aproximativ 30 de unitati, dupa ce un numar de locatii au fost inchise si relocate pe parcursul ultimelor luni.
"In prezent sunt 24 de magazine Twister active, numarul de parteneri cu contract de franciza fiind de 40. Chiar de la inceputul anului s-au cautat solutii optime de relocare a magazinelor, pentru a optimiza costul chiriei si vadul de clienti", a declarat Catalin Ionescu, directorul general al Goodwill Enterprises, compania care opereaza franciza Twister.
"De aici apare si diferenta numarului de magazine, intrucat o parte din parteneri nu au gasit inca solutia ideala de amplasare care sa le permita un business sustenabil in noile conditii de piata", a adaugat Ionescu.
Franciza Twister, lansata in iunie 2007, numara la sfarsitul lunii septembrie a anului trecut 35 de magazine cu o suprafata de 50-80 mp. Goodwill isi propusese atunci atingerea pragului de 100 de magazine in 2009. "Suntem in continuare in discutii cu mai multi potentiali parteneri din Bucuresti, Focsani, Oradea, chiar si orase mai mici ca Pascani. Desi o estimare cu un grad de certitudine acceptabil pentru finalul lui 2009 este foarte dificila, prognoza noastra este ca numarul de locatii Twister se va mentine in jurul cifrei de 30 de magazine pentru 2009."
2.000 + 10.000 de euro pentru franciza
Catalin Ionescu spune ca taxa de intrare in franciza Twister este de 2.000 de euro, la fel ca anul trecut, in timp ce investitia initiala pentru deschiderea unui magazin este estimata la 10.000 de euro. Contractele se incheiau pe o perioada de cinci ani, insa