Intr-o incercare de a scoate, treptat, birourile de check-in din cele 146 de aeroporturi pe care opereaza, compania aeriana Ryanair isi obliga clientii sa se inregistreze online, sa-si faca rezervarile si sa-si printeze acasa biletele de calatorie.
Astfel, cei care vor sa se foloseasca de serviciile acestei companii aeriene trebuie sa-si printeze singuri biletul de calatorie, contra unei taxe de 5 lire sterline.
Ei pot face acest lucru cu 15 zile inainte de zbor, dar si cu patru ore inainte de calatorie, relateaza Daily Mail.
In cazul in care isi uita acasa biletul printat, pasagerii trebuie sa plateasca, la aeroport, o taxa de 40 de lire sterline.
Potrivit lui Stephen McNamara, purtator de cuvant al companiei, Ryanair vrea sa renunte la birourile de check-in de la 1 octombrie.
Intr-o incercare de a scoate, treptat, birourile de check-in din cele 146 de aeroporturi pe care opereaza, compania aeriana Ryanair isi obliga clientii sa se inregistreze online, sa-si faca rezervarile si sa-si printeze acasa biletele de calatorie.
Astfel, cei care vor sa se foloseasca de serviciile acestei companii aeriene trebuie sa-si printeze singuri biletul de calatorie, contra unei taxe de 5 lire sterline.
Ei pot face acest lucru cu 15 zile inainte de zbor, dar si cu patru ore inainte de calatorie, relateaza Daily Mail.
In cazul in care isi uita acasa biletul printat, pasagerii trebuie sa plateasca, la aeroport, o taxa de 40 de lire sterline.
Potrivit lui Stephen McNamara, purtator de cuvant al companiei, Ryanair vrea sa renunte la birourile de check-in de la 1 octombrie.