Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa de pe piata locala, a incheiat un parteneriat cu DTH Television Grup, prin intermediul caruia clientii Romtelecom Dolce vor beneficia gratuit de canalul Boom Sport One pentru o perioada de maximum 2 luni, dupa care acesta va fi disponibil pe baza de abonament. In urma cu trei luni, a fost sugerata ideea conform careia Romtelecom ar fi putut prelua platforma digitala Boom TV, operata de DTH Television Group, cele doua companii semnand in acest sens un acord cu o valoare de aproximativ 50 de milioane de euro, in urma unui audit realizat la Boom TV, au declarat pentru Mediafax surse apropiate tranzactiei. "In aproximativ sase luni, baza de clienti a Dolce a crescut cu aproape 50%, apropiindu-se de trei sferturi de milion. Din studiile pe care le realizam periodic a rezultat ca aceasta crestere se datoreaza migrarii intr-o buna masura a clientilor altor furnizori de TV prin satelit, cu interese mai diverse decat cele ale bazei noastre anterioare de clienti", a declarat pentru ZF Alina Palade Iamandi, specialist PR al companiei Romtelecom. "Cu alte cuvinte, Dolce a inceput sa creasca pe noi segmente de clienti, care sunt interesate intr-o masura mai mare de sport", a adaugat ea.
Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa de pe piata locala, a incheiat un parteneriat cu DTH Television Grup, prin intermediul caruia clientii Romtelecom Dolce vor beneficia gratuit de canalul Boom Sport One pentru o perioada de maximum 2 luni, dupa care acesta va fi disponibil pe baza de abonament. In urma cu trei luni, a fost sugerata ideea conform careia Romtelecom ar fi putut prelua platforma digitala Boom TV, operata de DTH Television Group, cele doua companii semnand in acest sens un acord cu o valoare de aproximativ 50 de milioane de euro, in urma unui audit realizat la Boom TV, au declarat pentru Me