Gazeta, campionii olimpici şi microbiştii lansează campania pentru o nouă atitudine în sportul românesc. De ce? Pentru că NE PASĂ DE SPORT. Poate PREA MULT
Dragomir şi Sandu au primit scrisori * Fotbaliştii şi-au vopsit maşinile * Campionii olimpici au trimis mesaje * Site-ul ziarului a fost ocupat * Cititorii participă cu idei * Acesta e doar începutul schimbării * Uită-te azi la derbyul Steaua - Rapid, pe Antena 1, şi vei vedea ce pot păţi jucătorii manelişti într-un vestiar de fotbal!
Peste 500.000 de euro. Aceştia sînt banii pe care Gazeta Sporturilor îi investeşte în concepţia, execuţia şi promovarea campaniei "Ne pasă de sport. Poate prea mult".
Mesajul a început să circule de luni, cînd Mircea Sandu şi Dumitru Dragomir au primit cîte o scrisoare cu sloganul campaniei.
Forţa de penetrare a ştirii
Şefii fotbalului au reacţionat ciudat. "Am fost ameninţat cu moartea! Probabil că sînt suporteri", a ieşit Dragomir în faţa camerelor TV aflate acolo pentru Centenarul FRF, Adunarea Generală şi Comitetul Executiv al UEFA.
Şi din acel moment, forţa de penetrare a ştirii a făcut ceea ce, de regulă, se obţine printr-o campanie clasică. Televiziuni, agenţii de ştiri, siteuri, bloguri şi ziare au preluat mesajul.
"Mesajul unor deziluzionaţi împătimiţi"
A doua zi, Gazeta a publicat fotografii cu maşini ale fotbaliştilor care aveau acelaşi slogan vopsit cu spray. Şi mesajul unei campioane olimpice trimis redacţiei.
Pe fondul scandalului din fotbal, al reţinerilor arbitrilor şi oficialilor FRF, publicul a găsit cuvintele "Ne pasă de sport. Poate chiar mult" drept unele pe care le-ar fi putut spune el în orice moment. Decente şi dezirabile. "Este mesajul unor deziluzionaţi împătimiţi ai fotbalului, venit la momentul oportun", remarca pe siteurile gsp cititorul cu nick-name-ul Sava H