Peste 40% din telespectatorii emisiunilor duminicale de divertisment au cel puţin 60 de ani. „Duminica în familie“ (Antena 1), „Dănutz S.R.L.“ (TVR 1) şi „Să v-amintiţi... duminica!“ (Naţional TV) reuşesc să adune 1,25 milioane de telespectatori în medie pe minut. Cea mai longevivă dintre magazinele duminicale, emisiunea prezentată de Mihaela Rădulescu la Antena 1, „Duminica în familie“, este pe locul întâi şi la audienţe.
Programul a reuşit un rating de 4,5% (518.000 de telespectatori) în medie pe minut pe targetul all-urban, în lunile februarie, martie şi aprilie. 36% din cei care urmăresc emisiunea difuzată de 11 ani de Antena 1 au peste 60 de ani, iar o treime dintre telespectatori provine din categoria de vârstă 45-59 de ani.
Jumătate dintre fanii show-ului au studii medii, iar un sfert dintre ei au studii superioare. În ceea ce priveşte veniturile, 45% din cei care preferă emisiunea prezentată de Mihaela Rădulescu se pot lăuda cu venituri mari, iar 39% din telespectatori obţin câştiguri medii.
Un rocker moderator TV
Solistul grupului „Holograf“, Dan Bittman, moderează la TVR 1 programul de divertisment „Dănutz S.R.L.“, care a raportat un rating mediu pe targetul all-urban de 3,8% (442.000 de telespectatori) în lunile februarie, martie şi aprilie.
Supermarketul de divertisment, aşa cum îşi intitulează televiziunea publică emisiunea moderată de Dan Bittman, este o coproducţie Mondofilm şi TVR 1 şi îi are ca invitaţi permanenţi pe Antonio Passarelli, pe trupa „Marfar“ şi pe Mihai Coman.
În fiecare show, invitaţii trebuie să facă faţă unor surprize pregătite de patronul Bittman. Moderatorul are în fiecare ediţie şi mai multe schimburi de replici acide cu bucătarul emisiunii, Antonio Passarelli.
44% din cei care referă să-şi petreacă după-amiaza de duminică urmărind