US Food Network, compania care detine franciza pentru restaurantele fast-food KFC la nivel local, a rulat afaceri de 8,4 mil. euro (35,5 mil. lei) in trimestrul unu al acestui an, in scadere cu 4% in euro fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand a anuntat afaceri de 8,7 mil. euro (32,3 mil. lei). In lei, vanzarile companiei au crescut cu 10%. In prezent KFC opereaza pe piata locala 33 de restaurante, inclusiv KFC Chisinau, deschis in urma cu cateva luni in primul centru comercial din Republica Moldova, MallDova. Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 40,5 milioane de euro, cu 30% mai mult decat in 2007 si un profit de 5,4 mil. euro. Principalii competitori ai KFC sunt McDonald's si Burger King.
US Food Network, compania care detine franciza pentru restaurantele fast-food KFC la nivel local, a rulat afaceri de 8,4 mil. euro (35,5 mil. lei) in trimestrul unu al acestui an, in scadere cu 4% in euro fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand a anuntat afaceri de 8,7 mil. euro (32,3 mil. lei). In lei, vanzarile companiei au crescut cu 10%. In prezent KFC opereaza pe piata locala 33 de restaurante, inclusiv KFC Chisinau, deschis in urma cu cateva luni in primul centru comercial din Republica Moldova, MallDova. Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 40,5 milioane de euro, cu 30% mai mult decat in 2007 si un profit de 5,4 mil. euro. Principalii competitori ai KFC sunt McDonald's si Burger King.