Şefii de campanie pentru alegerile europarlamentare ai PNL Constanţa - Ovidiu Cupşa, coordonator pe judeţ, şi Andrian Mihei, cel ce se ocupă de acţiunile derulate în municipiu - au „dezvăluit" câteva dintre tacticile liberale.
Pentru PNL Constanţa, euroalegerile sunt un test înaintea momentului de vârf al anului, alegerile prezidenţiale. „Vom încerca să-i convingem pe constănţeni să vină la vot şi să sancţioneze partidele aflate la guvernare. Ori votând alt partid, ori anulând buletinul de vot, ei îşi vor putea exprima nemulţumirea", a declarat preşedintele PNL Constanţa, deputatul Gheorghe Dragomir. La rândul său, Ovidiu Cupşa a menţionat că liberalii vor aborda o campanie „bazată pe soluţii, nu pe promisiuni şi insulte la adresa inteligenţei electoratului", costurile fiind de circa 400 milioane lei, din care jumătate reprezintă contribuţia filialei la nivel central. Bazându-se pe membrii activi şi cu un buget rezonabil „pentru că nu aruncăm banii pe fereastră", liberalii vor organiza o caravană electorală ce va străbate întreg judeţul, întâlniri cu activiştii şi simpatizanţii şi vor distribui un ziar de campanie intitulat „Constanţa liberală", care se doreşte a fi un buletin informativ. „Filialele cu reţele dezvoltate vor face campanie door to door ", a adăugat Cupşa.
La Constanţa, s-a format un staff de campanie care, după cum recunoştea Andrian Mihei, va trebui să elimine din mintea alegătorilor faptul că municipiul „a fost grevat de o lipsă de atenţie din partea PNL". După un recensământ intern realizat la nivelul urbei, liberalii au reînfiinţat comisiile profesionale şi au numit responsabili. „Sub directa responsabilitate a preşedintelui interimar, Gabriel Ioniţă, aceştia au demarat întâlniri pe domenii de activitate, acţiuni door to door, iar la sfârşit de săptămână se vor afla în diverse zone aglomerate pentru a convinge electoratul să parti